SEO 2018-10-24T10:25:35+00:00

SEO

Search Engine Optimization

SEO

Τί είναι;

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimisation – SEO
(ή optimization αν προτιμάτε τα Αμερικάνικα), το οποίο και μεταφράζεται σε Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης.
Πρόκειται δηλαδή για το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται είτε πάνω στο ίδιο το site (on-page SEO) είτε έξω από αυτό (off-page SEO) προκειμένου να καταφέρουμε να “πλασάρουμε” την ιστοσελίδα μας όσο πιο ψηλά γίνεται στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να επωφεληθούμε του δωρεάν traffic που αυτό συνεπάγεται. Τα σωστά δομημένα φιλικά urls παίζουν επίσης πολύ σημαντικό ρόλο για την κατάταξη του site σας θα πρέπει να έχουν την λέξη –κλειδί της εκάστοτε σελίδας και θα πρέπει να συνδέεται άμεσα με το περιεχόμενο της.

Ενας σημαντικός παράγοντας για το s.e.o. έιναι η βελτιστοποίηση των Title Tags του site και αυτό γιατί:
• Ορίζουν το περιεχόμενο που αναμένεται να βρει ο επισκέπτης .
• Διαβάζεται αυτόματα από τα social networks όταν κάποιος κάνει share το περιεχόμενο μας .
• Χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης και ως παράγοντας κατάταξης.

Το meta description είναι μία μικρή επεξηγηματική παράγραφος που συνοδεύει το title tag (και το URL) στο snippet. Αν και (θεωρητικά) δεν επηρεάζει ευθέως τη κατάταξη της σελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα, στην πράξη το κάνει και με το παραπάνω. Τα meta descriptions οφείλουν να είναι εντυπωσιακά και να “τραβούν το μάτι” ώστε ο χρήστης με τη σειρά του να επιλέξει να κάνει click στο δικό σας snippet και όχι σε κάποιο άλλο που πιθανώς να κάνει rank υψηλότερα από το δικό σας.

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα websites είναι αυτό της ταχύτητας φόρτωσης όπως είδαμε παραπάνω. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται (και) στην πληθώρα των sliders και υψηλής ανάλυσης φωτογραφιών που περιέχουν. Σίγουρα χρειαζόμαστε ποιοτικές φωτογραφίες / banners να προσελκύουν την προσοχή των επισκεπτών αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος της ταχύτητας. Ας δούμε λοιπόν τι συμπεριλαμβάνεται στη βελτιστοποίηση των φωτογραφιών.
Όνομα φωτογραφίας και μέγεθος: Το μέγεθος των φωτογραφιών δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100-150KB ανά φωτογραφία (σε πολλές δε περιπτώσεις ακόμα και αυτό το μέγεθος είναι υπερβολικό). Μην ξεχνάτε το μέγεθος επηρεάζει τη ταχύτητα άρα και τα rankings σας. Το όνομα (filename) της φωτογραφίας πρέπει να είναι γραμμένο ΠΑΝΤΑ με λατινικούς χαρακτήρες (ποτέ Ελληνικά), να περιέχει περιγραφικές λέξεις για το τι ακριβώς απεικονίζεται σε αυτή και οι λέξεις να χωρίζονται με παύλες (hyphens).

Αν δεν έχουμε domain δεν μπορούμε να έχουμε και ιστοσελίδα οπότε για ποιο SEO να μιλάμε. Πολλοί πιστεύουν ότι η επιλογή του κατάλληλου domain είναι απλή υπόθεση και δυστυχώς πλανώνται πλάνην οικτράν. Το domain πρέπει να εκφράζει το brand μας, να είναι σύντομο, ευκολομνημόνευτο και να περιέχει τη λέξη hotel που μας ενδιαφέρει . Επίσης πρέπει να δώσουμε προσοχή και στην κατάληξη που θα έχει το domain name . Για την Ελλαδα συνίσταται η κατάληξη .gr ενω για το εξωτερικό η κατάληξη .com.
Το SEO αφορά τη βελτιστοποίηση της σελίδας, ώστε να συμβαδίζει με τους κανόνες που θέτει η Google ώστε να σκοράρει ψηλά και εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης. Πρόκειται για μία διαδικασία καθημερινή και επισταμένη, που απαιτεί χρόνο και γνώσεις και καλό είναι να γίνεται από έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη.

Αποστολή email/newsletter σε υφιστάμενους πελάτες: είναι μία μέθοδος άμεση και οικονομική που λειτουργεί υπενθυμιστικά, επικοινωνεί τυχόν προσφορές και παραμένει στο mailbox, μέχρι να χρησιμοποιηθεί.

Καταχωρήσεις σε γνωστά τουριστικά sites και Online Travel Agents όπως τα: Tripadvisor, Booking, κλπ. αναλόγα με το είδος/μέγεθος/ύφος του τουριστικού καταλύματος. Οι πλατφόρμες αυτές αυξάνουν συνεχώς το μερίδιο τους σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο «κλεισίματος» καταλύματος, αφού πρσφέρουν αμεσότητα, ευκολία αναζήτησης του καταναλωτή.